پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پایگاه مقاومت بسیج شهدای زاویه


سپاهان درب
تهدید خاموشی از سر کشور برداشته شد
دستگیری ۲۷ نفر از عناصر گروهک تروریستی داعش
احمدی‌نژاد خودش تخلفات فراوانی دارد

۱۰ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است


مرکز پژوهش‎های امنیت ملی دانشگاه تل‎آویو روز شنبه در پژوهشی جدید که در پایگاه الکترونیکی خود منتشر کرد به نقل از یک افسر عالی‌رتبه اسرائیلی نوشت: در جریان عملیات "صخره سخت" اسرائیل در نوار غزه، طرف‎های ایرانی حمله سایبری گسترده‎ای را متوجه اهداف اسرائیلی کردند که در ضمن آن تلاش برای خسارت وارد کردن به شبکه‎های امنیتی و مالی جای داشت.

براساس گفته این افسر عالی‎رتبه اسرائیلی ایران تلاش‎های گسترده‎ای را در زمینه پیشرفت توان هجومی فعالانه خود علیه سامانه زیرساختی اسرائیل  به کار برده و در آینده‎ای نزدیک چالش خطرناکی برای سیستم دفاعی اسرائیل شکل می‌دهد.

شایان ذکر است که تهیه کنندگان این پژوهش افسر ذخیره اسرائیلی به نام "گابی سیبونی" است که ریاست بخش پژوهش‎های اطلاعات نظامی اسرائیل در اختیار داشته و دیگری "سامی کروننفلد" است.

به نقل از شیعه نیوز، عربستان سعودی در فاصله 5 تا 15 اکتبر (10 تا20 ذی الحجه) در آستانه خطر بزرگی خواهد بود.

صدها عضو گروهک تروریستی داعش از تابعیت های مختلف قصد دارند در خلال 10 روز تحت پوشش حج وارد سعودی شوند.

بر اساس گزارش روزنامه "البناء" ضمن اعلام این خبر افزود که این احتمال باعث نگرانی مقامات عربستان شده است.

داعش چندی پیش عربستان و کویت را تهدید کرده که این کشورها را نیز اشغال خواهد کرد.

مقامات عربستان سعودی اخیرا شدیدا احساس خطر کرده اند و علیه داعش موضع گیری کرده اند.

"آل شیخ" مفتی اعظم سعودی در اظهاراتی متفاوت از قبل، اعضای داعش را دشمنان شماره یک اسلام خواند و خواستار مجازات آنها شد.

همچنین "عبداللطیف آل الشیخ" رئیس کمیته امر به معروف و نهی از منکر سعودی نیز در نامه ‌ای به پادشاه این کشور از او خواسته بود ارتش به مناطق تحت تسلط داعش بفرستد و اعضای داعش را محاکمه کند.



دشمن جرأت نگاه چپ به مرزهای ایران اسلامی را نداردفرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

دشمن جرأت نگاه چپ به مرزهای ایران اسلامی را ندارد

خبرگزاری بسیج: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمادگی بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدیدات دشمن علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته است.

خبرگزاری بسیج-گروه استان ها: به گزارش خبرنگار بسیج در اصفهان، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری عصر امروز در جمع پرشور بسیجیان در رزمایش نمایش اقتدار بسیجیان حضرت ثامن الائمه(ع) استان اصفهان ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: شکوه این میدان عظیم، گویای گوشه‌ای از آمادگی عمیق و گسترده دفاعی و امنیتی بسیجیان کشور است، آمادگی‌ای که در دفاع مقدس نیز گسترده و آمیخته با عشق و بود و امروز این آمادگی در سرلوحه برنامه‌های بسیج و سپاه می درخشد.

 

وی افزود: این حضور پرشور و مقتدرانه بر دشمنان و برنامه‌های آنان بسیار تأثیر‌گذار است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: حضور گسترده نیروهای مردمی در دفاع مقدس نیز عامل پیروزی ما بر دشمن غاصب بود.

وی با اشاره به تجاوز دشمن در ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی، افزود: آنان در آغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی با برپا کردن جنگ تحمیلی درصدد بودند مانع از رشد و توسعه انقلاب و در نتیجه منحرف ساختن آن شوند.

سرلشکر جعفری اضافه کرد: به کوری چشم دشمنان با عنایات الهی و با حماسه مردم، ارتش، بسیج، سپاه و همه نیروهای دفاعی در گوشه و کنار این مرز و بوم و در سرزمین‌های خوزستان و غرب کشور توطئه‌های دشمن را نقش برآب کردند.

صدور انقلاب یکی از دستاوردهای دفاع مقدس

سردار سرلشکر جعفری عنوان کرد: انقلاب اسلامی از همین دوران دفاع مقدس به جهان صادر شد و صدور انقلاب اسلامی به جهان یکی از برکات و دستاوردهای دفاع مقدس محسوب می شود.

وی خاطر نشان کرد: مقاومت و ایستادگی مظلومان جهان در منطقه و کشورهای اسلامی الگوگرفته شده از مردم قهرمان و غیور و شما بسیجیان است که با دست خالی در مقایسه با فناوری های تسلیحاتی و توانمندی‌های تجهیزاتی در برابر نظام وابسته عراق ایستادگی نمود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مقاومت مردم غزه، لبنان و عراق در مقابل مستکبران عالم، افزود: بیداری‌های امت‌های اسلامی و مقاومت آنان با تأسی از ایستادگی مردم ایران در حال شکل‌گیری و ادامه است.

وی گفت: خدا را شاکر هستیم که نقش کوچی در الگودهی به سایر ملت‌ها را ایفا کرده‌ایم.

آمادگی بسیجیان در همه‌های عرصه‌های مقابله با تهدیدات دشمن

سردار سرلشکر جعفری با بیان اینکه تهدید امروز میهن اسلامی ما فقط تهدید نظامی نیست، خاطر نشان کرد: آمادگی بسیجیان در عرصه‌های مختلف تهدیدات دشمن علیه انقلاب اسلامی شکل گرفته است و دشمن جرأت نگاه چپ به مرزهای ایران اسلامی را ندارد.

وی افزود: دشمن می بیند که ملت مظلوم فلسطین تنهای تنها با اتکا به خداوند متعال و با تأسی از پایداری و ایستادگی شهدای ما در مقابل مجهزترین ارتش منطقه می ایستد و اجازه تجاوز به خاک غزه را نمی دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: دشمن می داند که آنچه در پیش است جنگ بین دولت‌ها و دولت‌ها نیست بلکه بین ملت‌ها با دولت‌های غاصب و وابسته و اربابان آنهاست.

وی اظهار کرد: دشمنان جرأت ورود و حمله مستقیم به کشورها را ندارند و آخرین تجربه امریکایی‌ها در حمله به سایر کشورها در عراق بود.

وی ادامه داد: مردم عراق به دلیل اینکه از دست صدام به تنگ آمده بودند اجازه اولیه‌ای به امریکایی‌ها دادند اما نظر مردم عراق برگشت و امریکا مجبور به فرار از عراق شد و نتیجه آن تشکیل یک حکومت کاملاً مردمی با الگوگیری از ایران اسلامی است.

بسیج برای تهدیدات جدید دشمن آماده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به لزوم فراگیری آموزش‌های تخصصی در حوزه‌های مختلف به ویژه اخلاص و ایمان، افزود: تردید نداریم که ما روزی با دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در منطقه وارد جنگ خواهیم شد البته شروع کننده این جنگ دشمنان خواهند بود.

وی با بیان اینکه بعد از فتنه 88 گردان‌های امام علی(ع) برای مقابله با ناامنی‌های شهری ایجاد شد، عنوان کرد: گردان‌های بیت المقدس، امام حسین(ع) و عاشورا نیز در سایر عرصه‌ها آماده مقابله با تهدیدات دشمن است.

جعفری عنوان کرد: بسیاری از کشورهای منطقه سال‌هاست به دنبال الگوگیری از بسیج هستند اما باید دانست اعتقاد راسخ به اسلام و مکتب تشیع و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی انقلاب اسلامی بستر آمادگی نیروهای بسیج است.

وی یادآور شد: توسعه بیداری اسلامی پس ار فتنه 88 صورت گرفت و ملت‌ها هنگامی که مشاهده کردند هجمه‌های داخلی و خارجی برای ایجاد تغییر در ماهیت نظام شکست خوردند، به حقانیت انقلاب اسلامی به عنوان یک الگوی موفق اطمینان پیدا کردند.




سالیانه 3000 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام میشوندمعاون سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با بسیج:

سالیانه ۳۰۰۰ گروه جهادی به مناطق محروم اعزام میشوند

خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی:افرادی که در این اردو ها حضور دارند با فضاهای اجرایی در سطح کلان آشنا میشوند.

خبر گزاری بسیج-سرویس بسیج:فرشاد عالی مسئول روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی در گفتگو با خبرنگار بسیج، در خصوص اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم کشور گفت:می توان فلسفه حضور جهادگران در مناطق محروم به دو بخش تقسیم کرد ،یک بخش خودسازی معنوی برای خود جهادگران که اولویت اصلی کار بشمار میرود و در بخش دوم خدمت رسانی به محرومین یا در واقع رفع محرومیت از نقاط محروم جامعه.جوان هایی که در این اردو ها شرکت میکنند در شهر ها زندگی میکنند که از  رفاه و امکانات زندگی به طور کامل برخوردار هستند و شاید کمترین نقص را داشته باشند،وقتی این افراد در این مناطق حضور پیدا میکنند متوجه داشته های خودشان میشوند و در این ده روز فرصتی پیدا میکنند تا با خدای خود تنها باشند؛یعنی یک فضایی شبیه اعتکاف.افرادی که در این اردو ها حضور دارند با فضاهای اجرایی در سطح کلان آشنا میشوند واز تجربیات این سفر در زندگی خود استفاده می کنند.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی در ادامه گفت: در هر اردوی جهادی کمیته های مختلفی تشکیل می شوند که برای مثال می توان به حوزه های فرهنگی،بهداشت و درمان،هنری،عمرانی،اشتغال زایی اشاره کرد. وی تصریح کرد پتانسیل های موجود در گروه ها و نیاز هر منطقه از شاخصه های مهم اردوهای جهادی میباشد.

عالی در پایان یاد آور شد: سالیانه 3000 گروه جهادی به مناطق محروم اعزام میشوند که زمان اعزام آنها یکی در ایام عید نوروز و دیگری درایام تعطیلات تابستان است. البته به این  معنا نیست که در طول سال گروه های جهادی فعالیت ندارند.هدف ما رسیدن به قله ی عالی اهداف نظام است که در زمانی محرومیت زدایی و در زمان حال اشتغال زایی و تولید، و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی میباشد.



داعش عددی نیست که به خاطرش آماده باش دهیمجانشین نیروی زمینی ارتش:

داعش عددی نیست که به خاطرش آماده باش دهیم

خبرگزاری بسیج: جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که بخواهیم به خاطرش به نیروهایمان آماده‌باش بدهیم.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در حاشیه مراسم آغاز دوره‌های 25 و نهم حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص آماده‌باش نیروی زمینی ارتش برای مقابله با داعش، گفت: ما داعش را عددی حساب نمی‌کنیم که به خاطرش به نیروهایمان آماده‌باش بدهیم. نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در همه مرزها حضور دارد و حضورش به خاطر تهدید خاصی نیست و یک وظیفه ذاتی به حساب می‌آید.

او گفت: نیروی زمینی ولایی همواره پا در رکاب و در عالی‌ترین سطح ممکن آمادگی است. از مقام معظم رهبری یک فرمان و از ما به سر دویدن است تا طومار هر فتنه‌ای را در هم بپیچیم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین با اشاره به توپ‌های 155 میلی‌متری، گفت: توپ‌های 155 میلی‌متری هویتور که به معنای سکوهای محرک خودکششی است بهره‌برداری شده است.



جشن بزرگ دهه کرامت در تاریخ 93/6/7 در دارالقرآن شهر زاویه با حضور استاد علی اکبر رائفی پور به همراه جمعیت زیادی از مردم به همت شهرداری و بسیج شهر زاویه به طور باشکوهی برگزار گردید که تصاویری از این برنامه را برای شما عزیزان اماده کرده ایم.

برای بزرگ شدن تصویر بر روی آن کلیک کنید.

 



تصاویری از نماز جمعه 7 شهریور 93 شهر زاویه به همراه تعدادی از بسیجیان دوره تکمیلی.

برای بزرگ شدن تصویر بر روی آن کلیک کنید.

برای دیدن تصویر به صورت بزرگ بر روی آن کلیک کنید.


هرگز نگذاشت تا ابد شب باشد

او ماند که در کنار زینب باشد

سجّاد که سجّاده به او دل می‌بست

تدبیر خدا بود که در تب باشد

سالروز شهادت امام زین العابدین پیشاپیش تسلیت باد

بسیجی بنده خاص الهی است 

بسیجی در حقیقت یک سپاهی است

بسیجی گلشن دین را گلاب است

بسیجی آرمان شیخ و شاب است

بسیجی پاک از هرنقص و عیب است

بسیجی صاف از هر شک و ریب است

بسیجی را توقع نیست در کار

بسیجی نه تشریفات می خواهد نه دستار

بسیجی بنده شایسته اوست

بسیجی سر به سر وابسته اوست

بسیجی دل به این عالم ندارد

دلش را بر خدای خود سپارد

بسیجی سنگرش سجاده اوست

وصالش در شراب باده اوست

بسیجی مخلص دین مبین است

بسیجی پیرو مولای دین است

بسیجی فانی اندر انقلاب است

بسیجی حامی اسلام ناب است

بسیجی نی به فکر ملک و مال است

نه اندر غصه اهل وعیال است

بسیجی شعله ائی از نار عشق است

بسیجی سنبل گلزار عشق است

نه دل بسته به این دنیای فانی

نه غمناک است از بهر زندگانی

خدایا حق پیغمبر وآلش

بسیجی را نگهدار از زوالش

بسیجی آرزوی مومنین است

بسیجی نور چشمان امین است

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/